Προγράμματα Περιβαλλοντικής
.
Σχολική Χρονιά 2001 - 2002
«Λαϊκή Παράδοση και Περιβάλλον»
  Ένα από τα προγράμματα που εκπονείται στο σχολείο μας είναι αυτό με θέμα «Λαϊκή Παράδοση και Περιβάλλον». Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, προσπαθούμε με βιωματικές διδασκαλίες, εξωσχολικές δραστηριότητες και εξορμήσεις να βρούμε αυτά που από τη λαϊκή παράδοση ήρθαν ως εμάς και μπορούμε ακόμα να τα εφαρμόσουμε σαν φιλικές συμπεριφορές στο περιβάλλον. .
  Παραδοσιακά γλυκά και φαγητά, μουσικές και κάλαντα, λιομάζωμα και συντήρηση βρώσιμης ελιάς, βότανα, χρήσεις και καλλιέργεια, εργόχειρα, συγκριτική λαϊκή αρχιτεκτονική κ.ά.
   Η επαφή με στοιχεία που αφορούν τον ανθρωπολογικό, εθνολογικό και ιστορικό μας εαυτό, τον προσδιορίζουν και τον συνθέτουν, αλλά κυρίως τον κάνουν να είναι διαφορετικός , αφορά έναν από τους πιο σημαντικούς μας στόχους.
.  Πέρυσι πήγαμε στο Πήλιο και πρόπερσι στη Νάξο. Εφέτο θα επισκεφθούμε τη Μάνη για να δούμε από κοντά για μιαν ακόμα φορά πως οι άνθρωποι του τόπου μας σεβάστηκαν και έζησαν αρμονικά, μαγευτικά ίσως με το φυσικό τους περιβάλλον.
Οι υπεύθυνες καθηγήτριες
Δεουδέ Αναστασία - Παπαδιάδη Ευσταθία

Σχολική Χρονιά 1999 - 2000
«Λαϊκή Παράδοση και Αειφόρος Ανάπτυξη»
.
  Στο σχολείο μας για δεύτερη χρονιά εκπονείται το πρόγραμμα «Λαϊκή Παράδοση και Αειφόρος Ανάπτυξη». 30 μαθητές της δεύτερης και τρίτης τάξης του σχολείου συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
   Θέματα που μας απασχολούν έχουν σχέση με τους παραδοσιακούς τρόπους διαχείρισης των φυσικών πόρων, με τους παραδοσιακούς τρόπους εκδήλωσης των κοινωνικών σχέσεων και με τους παραδοσιακούς τρόπους έκφρασης της τέχνης. Προσπαθούμε να δούμε ποιοι από αυτούς είναι δυνατόν να εφαρμοστούν σήμερα με σκοπό να επιτευχθεί η αειφορία και η φιλική προς το Περιβάλλον συμπεριφορά. Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Οκτώβριο μετακίνηση 24 μαθητών μας στην Απείρανθο της Νάξου, που χρηματοδοτήθηκε από τα ΕΠΕΑΕΚ. Κύριος εισηγητής του προγράμματός μας ήταν ο κος Μανώλης Γλέζος ο οποίος μας ξενάγησε στο χωριό όπου εφάρμοσε στα πλαίσια των ήπιων μορφών ανάπτυξης, τα φράγματα ανάσχεσης των ομβρίων υδάτων.
   Ένα από τα καινοτομικά στοιχεία του προγράμματός μας είναι ότι οι μαθητές μας γνωρίζουν τη λαϊκή παράδοση όχι από την οπτική γωνία του «γραφικού» ή του «πεθαμένου στοιχείου» μα από την πλευρά του ζωντανού παραγωγικού οργανισμού.
   Στα πλαίσια του ίδιου προγράμματος προβλέπεται μετακίνηση της ομάδας στο Πήλιο τον Απρίλιο με σκοπό τη συγκριτική μελέτη των δυο ξεχωριστών γεωγραφικών χώρων (Κυκλάδες-Πήλιο).
   Υπεύθυνες του προγράμματος οι κκ Δεουδέ Αναστασία, Γεωπόνος  και Παπαδιάδη Ευσταθία, Μουσικός.
.


Σχολική Χρονιά 1998 - 1999
Το πρώτο πρόγραμμα από τις καθηγήτριες: Δεουδέ Αναστασία και Παπαδιάδη Εφη.
Τα παιδιά εργάζονται πάνω στο θέμα: "Ελληνική Παράδοση και Αειφόρος Ανάπτυξη".
Προσέγγιση και εν μέρει αναβίωση ηθών και εθίμων του Ελληνικού λαού που εκούσια ή ακούσια προστάτευαν τους πλουτοπαραγωγικούς πόρους της Ελλάδας. Κοινωνικές εκδηλώσεις, διατροφή, χριστιανική λατρεία, ενδυμασία, καλλιέργεια γης, διαχείριση προϊόντων, συμπεριφορά στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον.
Το δεύτερο πρόγραμμα από τους καθηγητές Πολίτη Νίκο και Σταυρούλη Νίκο.

Σχολική Χρονιά 1997 - 1998
Το πρώτο πρόγραμμα από τις καθηγήτριες: Δεουδέ Αναστασία και Παπαδιάδη Εφη.
Τα παιδιά εργάσθηκαν πάνω στα θέματα: "Ανθοκηπευτικές καλλιέργειες - Γνωριμία - Χρήση - Οικολογική διαχείριση".
Το δεύτερο πρόγραμμα από τους καθηγητές Πολίτη Νίκο και Τσίντζο Σταύρο.
Θέμα προγράμματος: "Περιβαλλοντική μελέτη των χώρων α) από πλατεία Παπαδιαμάντη έως Ποδονήφτη και β) Μοναστηράκι".
Το τρίτο πρόγραμμα εφαρμόσθηκε σε συνεργασία με το 2ο Λύκειο Γαλατσίου από τους καθηγητές: Πολίτη Νίκο και Τσαλκίδη Αλέξανδρο.
Θέμα προγράμματος: "Η Περιβαλλοντική μέσω εικόνας και ήχου" (φωτογραφία, κινηματογράφος, σχέδιο, ζωγραφική).

Κατά τη σχολική χρονιά  1996 - 1997 η ομάδα της περιβαλλοντικής εργάσθηκε στο πρόγραμμα με γενικό θέμα: "Περιβαλλοντική προσέγγιση του Δήμου Γαλατσίου".
Μέλη της ομάδας εξέδωσαν τον Ιούνιο ένα τεύχος με θέμα "Περιβαλλοντική προσέγγιση του Δήμου Γαλατσίου".